Profesjonalizm firmy wyznaczają nie tylko świetnej jakości produkty i doskonały serwis. Ogromne znaczenie mają również starannie przemyślane elementy identyfikacji wizualnej i co za tym idzie spójny, harmonijny wizerunek firmy.

Identyfikacja wizualna to całość symboliki wizualnej, stosowanej przez firmę. Identyfikacja wizualna ma na celu wyróżnienie się wśród konkurencji, zwiększenie rozpoznawalności i renomy marki.

Jednym z elementów systemu identyfikacji wizualnej jest papier firmowy.

Dlaczego papier firmowy jest tak ważny?

Papier firmowy, używany zazwyczaj w oficjalnej korespondencji to znakomity sposób na podkreślenie profesjonalizmu firmy. Służbowa korespondencja, wysłana na wysokiej jakości firmowym papierze wzbudzi szacunek i uznanie Twoich klientów.

Posiadając wysokiej jakości papier firmowy, firma odbierana jest jako bardziej rzetelna, odpowiedzialna i solidna. Dzięki temu, klienci nie mogą oprzeć się wrażeniu, że dba ona o każdy, nawet najmniejszy szczegół swoich działań, co przekłada się na zwiększenie zaufania i  stworzenie pozytywnych skojarzeń. 

Zadbaj o projekt

Projektując szablon papieru firmowego zadbaj, aby jego kolorystyka i elementy graficzne były spójne z elementami znajdującymi się na stronie internetowej, gadżetach reklamowych, banerach etc. Tylko wtedy osiągniesz oczekiwany efekt, wzbudzając u odbiorcy pozytywne odczucia i skojarzenia. W szablonie oprócz nazwy i logotypu firmy, warto uwzględnić również jej dane teleadresowe. W niektórych przypadkach pożądane, a nawet konieczne może się okazać umieszczenie na papierze: adresu firmy, oznaczenie sądu rejestrowego, numeru rejestracji, wysokości kapitału zakładowego, numeru NIP a nawet numeru konta bankowego.

Wybierz także optymalną gramaturę oraz barwę papieru.

Doskonałym dopełnieniem firmowego papieru będą również koperty z nazwą i/lub logotypem Twojej firmy.