+48 693 530 701 [email protected]

Jeśli regularnie bierzesz udział w branżowych konferencjach, targach, szkoleniach czy warsztatach, koniecznie zaopatrz się w profesjonalny, przyciągający uwagę rollup. Rollupy są skutecznym nośnikiem najważniejszych komunikatów, które pragniesz przekazać swoim potencjalnym klientom. Rollupy gwarantują stały kontakt z przekazem reklamowym i co ważne – perfekcyjne dotarcie do grupy osób, którą interesują świadczone przez Ciebie usługi. W końcu, pojawiając się na branżowych wydarzeniach w otoczeniu właśnie takich się obracasz. Rollup, podobnie jak wizytówki znakomicie podkreśli Twój profesjonalizm i wiarygodność, akcentując rzetelne podejście do wykonywanych obowiązków. Sprawi, że nie pozostaniesz niezauważonym, wyróżnisz się spośród innych wystawców, przyciągniesz ich spojrzenia, co z pewnością przełoży się na zainteresowanie Twoją ofertą.

Postaw na kontrasty w rollupie

Kontrastowe zestawienia kolorystyczne skutecznie przyciągają wzrok. Podobnie jak intensywne barwy intrygują i zatrzymują uwagę. Biały i czarny, żółty i czerwony czy inne kontrastowe zestawienie kolorystyczne doskonale przyciągnie uwagę i sprawi, że każdy spojrzy na taki rollup. Jeśli zależy Ci na tym, aby wyróżnić się z tłumu postaw na oryginalny design i odważną kolorystykę. Pamiętaj jednak, że szata graficzna rollup-u powinna być spójna z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej firmy – grafiką na stronie internetowej i wizytówkach, wzorami materiałów reklamowych, folderów czy ulotek i designem logotypu. Rollup powinien stanowić integralną całość z wszystkimi innymi materiałami firmowymi.

Profesjonalny projekt graficzny

Bardzo ważne jest, aby projekt graficzny naszego rollupu był zrobiony przez profesjonalnego grafika. Wtedy mamy pewność, że będzie on zrobiony w sposób jasny, czytelny, będzie zawierał wszystkie niezbędne informacje, które powinny się na nim znaleźć, a wszystko to będzie dodatkowo opatrzone odpowiednią grafiką. Grafika ta powinna być odpowiednio wysokiej rozdzielczości, tak aby nawet z bliskiej odległości dobrze się prezentowała.  Cały projekt musi być spójny kolorystycznie – zarówno grafika, tło, jak i wszelkie napisy powinny tworzyć spójną całość. Dodatkowo informacji nie powinno być zbyt dużo, tak aby nie przytłoczyć, a zrobić dobre wrażenie i zachęcić do głębszego zapoznania się z ofertą.

W rollupach liczy się przede wszystkim przejrzystość

Treść znajdująca się na rollupie powinna być przede wszystkim przejrzysta. Projektując jego wygląd należy zadbać więc o odpowiedni rodzaj i wielkość czcionki, staranne rozmieszczenie elementów graficznych i obecność kluczowych informacji, takich jak Twój telefon czy adres e-mail. Czytelne, doskonale wyeksponowane informacje pozwolą przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i zainteresować ich szczegółami Twojej oferty, sprzedawanych produktów czy świadczonych usług. Informacji nie powinno być zbyt dużo, żeby nie przytłoczyć odbiorców, ale można umieścić odnośniki na przykład do strony www w celu zapoznania się ze szczegółową ofertą.

Jaki model rollupa wybrać?

W zależności od swoich potrzeb możesz wybrać mniejszy lub większy model rollupa. Rollupy występują w różnych rozmiarach: 60 x 200 cm, 85 x 200 cm, 100 x 200 cm, 120 x 200 cm czy nawet 150 x 200 cm. Wybór jest bardzo szeroki, a zależy on przede wszystkim od miejsca, w którym chcemy ustawić rollup – ważne, aby był na tyle duży by zostać zauważonym, ale nie może być za duży, żeby nie przytłoczył miejsca, w którym będzie się znajdował. Elegancki design i bezproblemowy montaż sprawiają, że rollup jest funkcjonalnym i bardzo estetycznym elementem firmowego stoiska podczas najistotniejszych dla jej rozwoju wydarzeń i uroczystości. Dzięki niewielkiej wadze i możliwości szybkiego złożenia i umieszczenia w specjalnej torbie transportowej, jest bardzo mobilny i łatwy w transporcie, przez co można go przenosić z miejsca na miejsce bez żadnych problemów.

Spersonalizowane, dostosowane do Twoich potrzeb rollupy to doskonała inwestycja w wizerunek firmy, która bardzo szybko przyniesie zysk. Warto zadbać, aby profesjonalny rollup znalazł się w każdej firmie i był jej wizytówką na wszelkiego rodzaju targach, imprezach branżowych, szkoleniach czy konferencjach.
Stojaki reklamowe Dlaczego warto zainwestować w profesjonalny rollup ?