Infolinia: +48 77 541 84 45

Papier firmowy

Wydrukujemy twój papier firmowy !

Mimo, że z reguły myśląc o reklamie widzimy starania firmy do uzyskania przychylności konsumentów, promowanie dotyczy również kontrahentów i odbywa się przy wykorzystaniu takich środków jak papier firmowy. Dodatkowymi zaletami stosowania papieru firmowego jest fakt, iż będziemy mogli łatwo rozpoznać wysyłane przez przedsiębiorstwo dokumenty. Jest to często wykorzystywanym udogodnieniem w księgowości, która otrzymuje stosy dokumentów wpływających i wypływających z firmy.

Papier firmowy dostępny w naszej ofercie:

W naszej ofercie znajdziesz papier firmowy w formacie A4 i A5, zadrukowany jednostronnie lub dwustronnie w pełnej kolorystyce CMYK.  Do produkcji papieru firmowego używamy papieru offsetowego preprint 90 g, który z powodzeniem nadaje się do każdej drukarki.

;

Papier firmowy jednostronny

Oferujemy wersję jednostronną drukowaną offsetowo na papierze preprint 90 gram. Dzięki zastosowaniu druku offsetowego otrzymują Państwo papier najwyższej jakości – możliwość wykorzystania zdjęć oraz znaków graficznych, oczywiście teksty będą zawsze czytelne nawet przy wykorzystaniu małych czcionek. Druk papieru firmowego oferujemy w kilku popularnych formatach: A3,A4, A5, A6 oraz DL i 198 x 210 mm.

;

Papier firmowy dwustronny

Dodatkowo oferujemy wersję dwustrostronną drukowaną offsetowo na papierze preprint 90 gram. Druga strona może być zadrukowana w pełnym kolorze, bądź w kolorze czarnym. Zastosowanie druku offsetowego pozwala na otrzymuanie papieru najwyższej jakości – możliwość wykorzystania zdjęć oraz znaków graficznych, gdzie teksty będą zawsze czytelne nawet przy wykorzystaniu małych czcionek. Druk papieru firmowego oferujemy w 3kilku popularnych formatach: A3,A4, A5, A6 oraz DL i 198 x 210 mm.

Papier firmowy

Dlaczego warto zdecydować się na papier firmowy

Aby firma była postrzegana jako profesjonalna musi przede wszystkim oferować doskonałej jakości produkty czy usługi. Bardzo ważne jest również, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta oraz żeby firma miała spójny, harmonijny wizerunek na rynku. Do tego niezbędna jest dobrze przemyślana strategia identyfikacji wizualnej. Jest to niezwykle ważne w dobie tak dużej konkurencji na rynku, bowiem tylko dzięki spójnemu przekazowi firma będzie doskonale znana, a co za tym idzie będzie miała stałe grono obecnych i wciąż nowych klientów. Na identyfikację wizualną firmy składają się wszystkie znaki i symbole, dzięki którym firma jest rozpoznawalna na rynku, może wyróżnić się wśród konkurencji oraz zyskać doskonałą renomę. Ważnym elementem identyfikacji wizualnej jest papier firmowy.

Używanie papieru firmowego w codziennej korespondencji firmy bardzo pozytywnie wpływa na jej wizerunek zarówno wśród obecnych, jak i potencjalnych klientów, kontrahentów czy współpracowników firmy. Korespondencja firmowa jest tak naprawdę pierwszą rzeczą, która trafia w ręce klientów, kontrahentów czy innych współpracowników, dlatego tak ważne jest, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie, które zazwyczaj pozostaje na długo w pamięci. Korespondencja dostarczana na papierze firmowym podkreśla profesjonalizm firmy, wzbudza większy szacunek, a dodatkowo jest bardziej widoczna w dużej ilości wszelkiej różnej innej korespondencji. Możemy mieć pewność, że nie zgubi się w stosie innych listów, tylko będzie doskonale widoczna i na pewno trafi w odpowiednie ręce. Dodatkowo firma jest lepiej odbierana, jako ta, która dba nawet o najmniejsze szczególy swoich działań, co pozytywnie przekłada się na jej ogólny odbiór, jako firmy solidnej i rzetelnej, która nie pominie nawet najdrobniejszych szczegółów we wzjamnej współpracy.

Wykonanie papieru firmowego jest bardzo ważne. Należy zwrócić uwagę na rodzaj i grubość papieru, jego gramaturę, kolor oraz na jego format. Możemy wybrać wersję drukowaną jednostronnie bądź dwustronnie, w pełnym kolorze lub w czarnym, w ogromnej ilości różnych formató, jak na przykład: A3, A4, A5, A6, DL czy 198 x 210 mm. Ważne jest, aby zarówno kolorystyka, jak i wszelkie elementy graficzne czy logo firmy  były spójne z wszystkim innymi elementami, które znajdują się na innych produktach reklamowych, takich jak ulotki, plakaty, banery, gadżety reklamowe czy na stronie internetowej. Tylko w ten sposób można uzyskac spójny wizerunek firmy na rynku.

Na papierze firmowym powinna znaleźć się przede wszystkim nazwa firmy, jej dane teleadresowe, logotyp. Często umieszcza się również numer NIP, REGON, wysokość kapitału zakładowego, oznaczenie sądu rejestrowego, numer rejestracji czy numer konta bankowego. Jeśli zdecydujemy się na wersję dwustronną, na drugiej stronie możemy umieścić reklamę firmy czy specjalną ofertę promocyjną. Dodatkowo możemy zdecydować się również na koperty z nazwą i logiem firmy, co będzie doskonałym uzupełnieniem papieru firmowego. Wysyłając taką korespondencję wpływamy bardzo pozytywnie na wizerunek firmy, na jej postrzeganie, zyskuje bowiem w oczach każdego klieenta i kontrahenta.