Katalogi reklamowe
Katalogi reklamowe mają za zadanie przede wszystkim prezentować firmę i jej ofertę handlową. Są niezbędne w każdej firmie. Druk katalogów reklamowych jest bardzo różnorodny. W zależności od potrzeb mają różną ilość stron, różny kształt czy nawet format. Dodatkowo powinny być bardzo estetycznie wykonane, na odpowiednim papierze. Dzięki temu przyciągają uwagę i są dobrze odbierane przez wszystkich, którzy je otrzymują. Ponadto, odpowiedni katalog ma ogromny wpływ na ogólny wizerunek firmy. Dodatkowo podnosi jej prestiż. Jest podstawowym narzędziem marketingowym, z którego korzysta każda firma niezależnie od branży. Aby firma dobrze kojarzyła się odbiorcom, musi być zatem profesjonalnie i estetycznie wykonany. Dzięki nim firmy prowadzą współpracę z obecnymi klientami oraz pozyskują nowych. W rezultacie prowadzą również sprzedaż produktów czy usług. Bez katalogów nie mogą odbyć się żadne targi, konferencje czy szkolenia. Są one niezbędne w każdej firmie.
Formularz wyceny banerów reklamowych.
Oferujemy cztery rodzaje katalogów. Druk katalogów reklamowych wykonujemy na wysokiej jakości kredowym papierze, o różnej gramaturze. Ponadto okładka katalogu może być foliowana, uszlachetniana wybiórczo lakierem UV3D bądź zdobiona – złocona lub srebrzona. Katalogi reklamowe drukujemy w kilku wybranych formatach.
Katalogi reklamowe dostępne w naszej ofercie:
Katalogi klejone PUR
– dostępne formaty: A4 210×297 mm, A5 148×210 mm, A6 105×148 mm, B5 162×235 mm, DL 99×210 mm, 150×150 mm, 210×210 mm, 300×300 mm
– papier okładki: offset 170 g, offset 300 g, kreda błysk 170 g, kreda błysk 250 g, kreda błysk 300 g, kreda błysk 350g, kreda mat 170 g, kreda mat 250 g, kreda mat 300 g, kreda mat 350g
– papier środka: offset 170 g, kreda błysk 90 g, kreda błysk 130 g, kreda błysk 170 g, preprint 90 g, kreda mat 90 g, kreda mat 130 g, kreda mat 170 g
– liczba stron: od 48 do 580 (co 4 strony) + 4 strony okładka
– kolorystyka okładki: kolor dwustronnie (4/4), kolor 4/1 (tył czarny), czarny dwustronnie (1/1), kolor jednostronnie 4/0
– kolorystyka środka: kolor dwustronnie (4/4), czarny dwustronnie (1/1)
– klejenie po krótszym lub po dłuższym boku
– opcja dziurkowania x2 lub x4
– uszlachetnienie okładki: folia błysk, folia mat, folia Soft Skin, lakier UV 3D wybiórczy, złocenie, srebrzenie
Katalogi szyte
– dostępne formaty: A4 210×297 mm, A5 148×210 mm, A6 105×148 mm, B5 162×235 mm, DL 99×210 mm, 120×120 mm, 235×312 mm, 210×210 mm
– papier okładki: offset 170 g, offset 300 g, kreda błysk 90 g, kreda błysk 130 g, kreda błysk 170 g, kreda błysk 250 g, kreda błysk 300 g, kreda błysk 350g, preprint 90g, kreda mat 90 g, kreda mat 130 g, kreda mat 170 g, kreda mat 250 g, kreda mat 300 g, kreda mat 350g
– papier środka: offset 170g, offset 300g, kreda błysk 90 g, kreda błysk 130 g, kreda błysk 170 g, kreda błysk 250 g, kreda błysk 300 g, preprint 90 g, kreda mat 90 g, kreda mat 130 g, kreda mat 170 g, kreda błysk 250 g, kreda błysk 300 g
– liczba stron: od 4 do 68 (co 4 strony) + 4 strony okładka
– kolorystyka okładki: kolor dwustronnie (4/4), czarny dwustronnie (1/1), kolor jednostronnie 4/0
– kolorystyka środka: kolor dwustronnie (4/4), czarny dwustronnie (1/1)
– szycie: zeszytowe po krótszym lub po dłuższym boku, oczkowe (eurozszywka) po krótszym lub po dłuższym boku
– opcja dziurkowania x2 lub x4
– uszlachetnienie okładki: folia błysk, folia mat, folia Soft Skin, lakier UV 3D wybiórczy, złocenie, srebrzenie
Katalogi spiralowane
– dostępne formaty: A4 210×297 mm pion, A4 297×210 mm poziom, A5 148×210 mm pion, A5 210×148 mm poziom, A6 105×148 mm pion, DL 99×210 mm pion
– papier okładki: kreda błysk 250 g, kreda mat 250 g, kreda mat 350 g
– papier środka: kreda błysk 130 g, kreda błysk 170 g, kreda mat 130 g, kreda mat 170 g
– liczba stron: 0d 8 do 56 (co 4 strony) + 4 strony okładka
– kolorystyka: kolor dwustronnie 4/4
– lakierowanie okładki standardowe lub folia mat
– kolor spirali: biała, czarna, srebrn
Katalogi spiralowane - memu
– dostępne formaty: A4 210×297 mm, A5 148×210 mm, B5 162×235 mm, DL 99×210 mm, 120×120 mm, 235×312 mm, 210×210 mm
– papier: offset 170 g, offset 300 g, kreda błysk 250 g, kreda błysk 300 g, kreda błysk 350g, kreda mat 250 g, kreda mat 300 g, kreda mat 350g
– liczba stron: od 4 do 20 (co 4 strony) + 4 strony okładka
– kolorystyka: kolor dwustronnie (4/4)
– szycie: zeszytowe po krótszym lub po dłuższym boku, oczkowe (eurozszywka) po dłuższym boku
– opcja dziurkowania x2 lub x4
– uszlachetnienie okładki: folia błysk, folia mat, folia Soft Skin, lakier UV 3D wybiórczy, złocenie, srebrzenie
Katalogi i foldery reklamowe
Druk katalogów reklamowych
Katalogi są najczęściej spotykane w firmach zajmujących się sprzedażą dużej ilości różnego rodzaju produktów. Takie firmy chcą zaprezentować swoim klientom wszystkie dostępne produkty i zachęcić ich do zakupu. Jednakże ze względu na ogromną ilość produktów i chęć przekazania dużej ilości informacji o nich, umieszczenie całego asortymentu na ulotce, plakacie czy billboardzie jest niemożliwe.
Dlaczego katalogi
Druk katalogów reklamowych jest także idealnym rozwiązaniem, aby zaprezentować ofertę firmy w profesjonalny sposób. Zarówno przed obecnymi, jak też przed potencjalnymi klientami i kontrahentami. W związku z tym firmy decydują się na wydruk katalogów reklamowych. W zależności od potrzeb katalogi mają od kilku do kilkuset stron i różny format. Drukowane katalogi reklamowe wykorzystujemy na wszelkiego rodzaju targach, spotkaniach czy eventach branżowych. Są tam niezbędne. Część klientów korzysta dzisiaj z katalogów w wersji elektronicznej. Jednakże znaczna część ciągle chce mieć wydanie w wersji papierowej, aby móc do niego w każdej chwili i w każdym miejscu zajrzeć. Przy osobistych kontaktach, zwłaszcza na różnego rodzaju targach i eventach, katalog reklamowy w wersji papierowej jest idealnym początkiem zawiązania rozmowy. W rezultacie, przy okazji rozmowy można się nim od razu posłużyć i porozmawiać o produktach, co nie byłoby możliwe przy posiadaniu tylko wersji elektronicznej.
Jak powinny prezentować się katalogi reklamowe ?
Katalogi reklamowe przedstawiające ofertę handlową określonej firmy powinny wyróżniać się cechami, które zostaną uznane przez klientów za zalety. Ważne aby produkty, które konsumenci mogą znaleźć w katalogu reklamowym były przedstawione czytelnie i ciekawie. W konsekwencji, przeglądanie kolejnych stron zachęca do zakupu i sprawia przyjemność. Ponadto powinny posiadać efektowne zdjęcia przedstawiające produkty. Dodatkowo powinny być zamieszczone chociaż krótkie opisy, z wymienionymi najważniejszymi cechami i cenami tych produktów. Profesjonalne katalogi reklamowe zachęcają do zakupu. W rezultacie sprawiają, że każdy oglądający będzie chciał nabyć dany produkt. Klienci powinni oglądać je z przyjemnością.
Solidne katalogi reklamowe
Przy bardzo korzystnych cenach druku katalogów reklamowych oferujemy zastosowanie najlepszych jakościowo materiałów. Oferujemy wysokiej jakości kredowy papier oraz możliwość foliowania okładki, co dodatkowo skutecznie ją wzmacnia. W konsekwencji pozwola to na dłuższe użytkowanie katalogu bez obawy na wystąpienie zniszczeń. Wysokiej jakości drukowane katalogi reklamowe z odpowiednią treścią na pewno pozostaną z klientami na dłużej, a nie tylko na chwilę. Łącząc świetne projekty wykonane przez zapalonych grafików i dobry materiał produkcyjny stworzymy katalogi, które z pewnością zadowolą Państwa klientów. Będą je z przyjemnością oglądali, co na pewno przełoży się na późniejsze zakupy.