Gadżety reklamowe z logo

Gadżety reklamowe

To ulubiona forma promocji większości firm. Pojęcie to jest dość szeroko rozumiane i obejmuje naprawdę różnorodne produkty. Mimo, że nie wszyscy przyznajemy się do tego, uwielbiamy otrzymywać niespodziewane prezenty, takie jak gadżety reklamowe. Również w przypadku odwiedzenia siedziby określonego przedsiębiorstwa konsument cieszy się, gdy dostanie upominek z logo lub hasłem reklamowym W związku z takim zachowaniem odbiorców coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na zainwestowanie w produkcję gadżetów reklamowych ze znakowaniem.

 

Oferowane przez Nas gadżety reklamowe charakteryzuje wykorzystanie znakomitej jakości materiałów, które wytrzymują w świetnym stanie naprawdę długi okres czasu. Dodatkowo produkty reklamowe z naszej oferty przechodzą przez ręce grafików, którzy każdy projekt traktują jako nowe wyzwanie i angażując się w niego starają się spełnić Państwa wymagania na jak najwyższym poziomie.

Nasze gadżety reklamowe znakujemy różnymi metodami, poniżej mogą Państwo zapoznać się z nimi.

Sitodruk

Sitodruk to technika znakowania gadżetów reklamowych, która wykorzystuje sito, w którym tylko część oczek jest otwarta i one właśnie tworzą matrycę. Podczas drukowania farba jest rozprowadzana za pomocą rakla na tej matrycy, a przechodząc przez otwarte oczka powstaje pożądany wzór czy logotyp. Metoda ta pozwala na druk wielokolorowych elementów, które dodatkowo cechuje wyjątkowa wyrazistość kolorów oraz ich trwałość, bowiem nadruk jest odporny na ścieranie. Techniką sitodruku można znakować przeróżne produkty reklamowe jak odzież reklamową czyli czapeczki, koszulki, torby, parasole, gadżety plastikowe, drewniane czy skórzane, zarówno powierzchnie płaskie jak i cylindryczne. Dodatkowo jest to bardzo atrakcyjna cenowo technika znakowania zarówno przy znakowaniu pojedynczych egzemplarzy, jak i większej ich ilości.

Grawer laserowy

Grawerowanie laserowe to metoda znakowania gadżetów reklamowych polegająca na wykorzystaniu wiązki laserowej. Dzięki temu, że jest ona sterowana komputerowo możliwe jest wyjątkowo precyzyjne usunięcie górnej warstwy znakowanych przedmiotów, a sam grawer jest bardzo trwały i nie ściera się, gdyż jest wklęsły. Dodatkowo jest bardzo precyzyjny i pozwala na grawerowanie nawet bardzo skomplikowanych wzorów czy logotypów oraz na ich dokładną powtarzalność. Grawerować można różne materiały, jak na przykład szkło, metal, drewno, tworzywa sztuczne, skórę czy karton. Znakowanie tą metodą jest bardzo szybkie dzięki czemu możliwe jest znakowanie nawet dużej ilości przedmiotów w bardzo krótkim czasie.

Kalka ceramiczna

Kalka ceramiczna to wyjątkowo trwała metoda znakowania ceramiki reklamowej, czyli na przykład kubków, filiżanek, łyżeczek, talerzyków czy innych elementów. Znakowanie gadżetów ceramicznych polega na nałożeniu na nie specjalnego papieru z grafiką, która ma zostać na nie przeniesiona. Mogą to być napisy, logotypy, obrazki czy inne wzory. Mogą to być elementy graficzne punktowe bądź na przykład wokół kubka, zarówno jedno jak i wielokolorowe. Po przeniesieniu tych elementów, przedmioty ceramiczne zostają wypalane w temperaturze 800 C, co gwarantuje wyjątkową trwałość i jakość elementów graficznych. Dzięki temu są one odporne na ścieranie i mogą być nawet myte w zmywarkach.

Druk UV

Druk UV to technika znakowania gadżetów reklamowych, która polega na bezpośrednim druku na danym produkcie reklamowym, dzięki czemu nadruk charakteryzuje się wysoką jakością. Następnie nadruk utrwalany jest metodą UV, co dodatkowo zabezpiecza go przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Technika ta pozwala na zastosowanie wersji wielokolorowych nadruków, z wykorzystaniem pełnej gamy kolorystycznej. Nadruk UV możliwy jest na różnorodnych podłożach, jak na przykład tworzywa sztuczne czy drewno.

Sitodruk na tekstyliach

Sitodruk na tekstyliach jest techniką znakowania wszelkich tekstylnych produktów, gdzie nadruk nanoszony jest za pomocą specjalnej karuzeli. Znakować w ten sposób możemy różne tekstylne produkty reklamowe jak koszulki, bluzy czy torby. Nadruk wykonany tą techniką charakteryzuje się mocnymi i głębokimi kolorami, a dzięki zastosowaniu wytrzymałych farb drukarskich również wysoką odpornością na uszkodzenia mechaniczne, pranie czy warunki atmosferyczne.

Haft komputerowy

Haft komputerowy to wyjątkowo efektowna metoda znakowania wszelkich produktów materiałowych czyli na przykład czapek, koszulek, toreb, plecaków, ręczników, szalików czy innych artykułów, które mogą być doskonałymi gadżetami reklamowymi. Dzięki temu, że maszyny haftujące sterowane są komputerowo, możliwe jest dokładne odzwierciedlenie wzorów oraz ich powtarzalność. Dodatkowo hafty są niezwykle trwałe i odporne na uszkodzenia mechaniczne, można je prać i prasować bez utraty jakości. Możliwe jest nawet haftowanie skomplikowanych wzorów wielokolorowych, używamy bowiem kilkunastu kolorów najlepszej jakości nici.

Sublimacja

Sublimacja to technika znakowania ceramiki, która polega na bezpośrednim przeniesieniu na powierzchnię kubka tuszu z wydruku. Pożądany wzór jest najpierw drukowany, a następnie przenoszony za pomocą specjalnej prasy transferowej. Nadruk możliwy jest tylko na zewnętrznej części kubka, z wyłączeniem okolic ucha kubka. Technika ta pozwala na tworzenie na gadżetach reklamowych wielokolorowych nadruków o niezwykle nasyconej barwie i wysokiej jakości. Możliwe jest znakowanie nawet niewielkich serii przy zachowaniu szybkiego terminu realizacji.

Termotransfer

Termotransfer to technika znakowania produktów wykonanych z różnorodnych tkanin polegająca na termicznym wgrzaniu w materiał pożądanego logotypu czy napisu. Wybrany wzór umieszczany jest na specjalnym papierze termotransferowym i przy użyciu prasy termicznej w wysokiej temperaturze przenoszony jest na wybrany materiał. W ten sposób znakować możemy wszelkie produkty wykonane z bawełny czy poliestru jak na przykład koszulki, torby, plecaki, koce i inne. Termotransfer pozwala na nanoszenie na gadżety reklamowe wielokolorowych wydruków, które cechuje wysokie nasycenie kolorów oraz czyste i wyraźne krawędzie.

Doming

Doming to technika znakowania, która polega na tym, iż na kolorowy wydruk cyfrowy nakłada się warstwę żywicy poliuretanowej, a następnie całość przenosi się na znakowany produkt na przykład brelok. Technika ta pozwala na uzyskanie prawie trójwymiarowego efektu, a dodatkowo żywica doskonale podkreśla kolory i głębię wydruku. Zabezpiecza również sam wydruk przed warunkami atmosferycznymi, blaknięciem czy uszkodzeniami mechanicznymi. Gotowy gadżet reklamowy wygląda wyjątkowo ładnie i estetycznie.

Termotransfer cyfrowy

Termotransfer cyfrowy to technika znakowania produktów polegająca na termicznym wgrzaniu w wysokiej temperaturze wybranego logotypu czy napisu, który jest drukowany cyfrowo i za pomocą specjalnego papieru transferowego przenoszony na znakowany produkt. Produkt znakowany jest poprzez użycie prasy termicznej, która wytwarza bardzo wysoką temperaturę. Możliwe jest znakowanie w pełnym kolorze różnego rodzaju tkanin, a nawet drukowanie zdjęć przy zachowaniu ich wysokiej jakości.

Druk UV

Druk UV to technika znakowania, która polega na bezpośrednim druku na danym gadżecie reklamowym, dzięki czemu nadruk charakteryzuje się wysoką jakością. Następnie nadruk utrwalany jest metodą UV, co dodatkowo zabezpiecza go przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Technika ta pozwala na zastosowanie wersji wielokolorowych nadruków, z wykorzystaniem pełnej gamy kolorystycznej. Nadruk UV możliwy jest na różnorodnych podłożach, jak na przykład tworzywa sztuczne czy drewno.

Etykiety

Możliwości znakowania i druku pozwalają obecnie na wykonywanie różnego rodzaju etykiet, które są powszechnie wykorzystywane w wielu branżach. W zależności od preferencji i zapotrzebowania dostępne są etykiety naklejki, etykiety plakietki oraz etykiety wypukłe (doming). Etykiety naklejki wykonywane są na folii samoprzylepnej błyszczącej lub matowej, w wersji wielokolorowej i w dowolnym rozmiarze i kształcie. Etykiety plakietki wykonywane są na samoprzylepnym laminacie grawerskim, dzięki czemu doskonale sprawdzą się do znakowania tych produktów, gdzie nie jest możliwe wykonanie znakowania innymi metodami. Etykiety wypukłe (doming) wykonywane są na uprzednio zadrukowanej folii, która zalewana jest żywicą poliuretanową. Żywica tworzy efekt trójwymiarowy, podkreśla barwę wydruku oraz zabezpiecza go przed uszkodzeniami i warunkami atmosferycznymi. Wszystkie dostępne etykiety są wysokiej jakości, mogą występować w wersji wielokolorowej, w dowolnym kształcie i rozmiarze, dodatkowo są bardzo odporne na oderwanie, wytrzymałe na uszkodzenia i na warunki atmosferyczne

Tampodruk

Tampodruk to technika znakowania gadżetów polegająca na nakładaniu farby drukarskiej za pomocą gładkiego stempla – tamponu. Farba pobierana jest z matrycy z odpowiednim wymaganym wzorem, a następnie za pomocą tamponu jest przenoszona na znakowany artykuł. Dobrze dobrana farba do znakowanego podłoża sprawia, że nadruk jest bardzo odporny i trwały, przez co praktycznie niemożliwy do usunięcia. Technika ta pozwala na znakowanie produktów nawet o nierównych czy nieregularnych powierzchniach, wykonanych z różnych materiałów jak na przykład szkło, plastik, drewno, guma, metal i wiele innych. Dodatkowo technika ta pozwala na znakowanie nawet małych przedmiotów przy zachowaniu wysokiej jakości nadruku oraz charakteryzuje się dokładnym i czytelnym odwzorowaniem nakładanego napisu czy logotypu. Prostota techniki sitodruku wpływa na szybkość znakowania produktów – duża ilość nawet w krótkim czasie oraz na atrakcyjną cenę, przez co jest to jedna z najpopularniejszych metod znakowania produktów reklamowych.

Gadżety reklamowe i ich typy

Właściwie zakres jaki obejmują gadżety reklamowe jest tak szeroki, że trudno wymienić wszystkie elementy. Warto jednak przyjrzeć się tym najpopularniejszym. Przodującym typem w kategorii najczęściej wybieranych gadżetów są długopisy reklamowe oraz smycze do kluczy, które są niedrogim i praktycznym prezentem dla konsumentów. Często przedsiębiorstwa decydują się na wyrobienie bluzek, t-shirtów, kurtekczapek czy innych gadżetów tekstylnych, które podobnie jak smycze przydają się właściwie każdemu. Mimo, że jest to droższa inwestycja, z pewnością zapewnia też większe zadowolenie wśród klientów. Produkty reklamowe zakładają również wykorzystanie przedmiotów codziennego użytku, takich jak kubki, parasole, breloki czy akcesoria biurowe. Świetnym rozwiązaniem są również kalendarze, które występują w najróżniejszych formach, zaczynając od małych plakietek na dużych w formie plakatu kończąc.

Gadżety reklamowe z logo