Potykacze reklamowe

Dlaczego potykacz reklamowy ?

To niezwykle prosta i coraz bardziej popularna forma reklamy, która jest szczególnie polecana małym firmom, takim jak sklepiki czy małe gastronomie. Idealnie nadają się, aby umieścić na nich menu czy aktualną promocję. Dużą zaletą takiej formy reklamy jest to, że sami możemy ją odpowiednio modyfikować. Każdy z właścicieli może coś dopisać czy dokleić do swojej reklamy, bez angażowania w to zewnętrznej firmy, co pozwala ograniczyć wydatki na reklamę.

Każdego dnia w drodze do pracy czy szkoły mijamy setki reklam umieszczonych na drodze – są to tzw. potykacze reklamowe. Ustawione na chodniku, przed wejściem do kawiarni, restauracji czy sklepu, doskonale przyciągają i zatrzymują uwagę klientów. Tak umieszczone menu sprawi, że żaden przechodzień nie pozostanie obojętny, a na pewno wielu z nich skusi się na wejścia do środka.

Potykacz oferowany przez naszą agencję cechuje się wykorzystaniem najlepszych materiałów gwarantujących trwałość oraz odporność na uszkodzenia, co zapewnia świetną prezencję Państwa reklamy. Dostosujemy nasze wyroby do Państwa wymagań i sprawimy, że potykacze okażą się świetną inwestycją wpływającą na przyrost zainteresowanych Państwa ofertą klientów.

Potykacz reklamowy KLASYCZNY

Najpopularniejszy potykacz reklamowy występujący w 4 rozmiarach A1, A2, B1, B2.

  • grafika dwustronna
  • profile OWZ (szybka wymiana grafiki)
  • folia antyrefleksyjna
  • stabilny
  • łatwy w przenoszeniu
  • dwa wodoodporne wydruki

Potykacz reklamowy WINDMASTER

Zaprojektowany do użytku zewnętrznego, tak aby sprostać każdym warunkom pogodowym.

  • grafika dwustronna
  • profile OWZ (szybka wymiana grafiki)
  • wodoszczelny
  • elastyczny dzięki sprężynom
  • folia antyrefleksyjna
  • stabilna konstrukcja
  • dwa wodoodporne wydruki

Potykacz reklamowy SHIELD

Stworzony na najcięższe warunki pogodowe, dzięki sprężynom oraz możliwości wypełnienia podstawy wodą lub piaskiem!

  • grafika dwustronna
  • profile OWZ (szybka wymiana grafiki)
  • wodoszczelny
  • elastyczny dzięki sprężynom
  • folia antyrefleksyjna
  • stabilna konstrukcja
  • możliwość wypełnienia podstawy
  • dwa wodoodporne wydruki

Potykacz reklamowy na co dzień

Dobra prezentacja firmy wymaga wybrania ciekawej i przyciągającej uwagę reklamy. Jednocześnie warto znaleźć taką formę prezentacji, która będzie prosta w użytkowaniu oraz mobilna. Takie rozwiązanie doskonale sprawdzi się w przypadku różnego rodzaju punktów gastronomicznych czy małych sklepików. Potykacz wystawiony na chodniku przed pubem, kawiarnią czy restauracją z menu sezonowym czy z promocyjną ofertą specjalną jest dla przechodnia doskonałym zaproszeniem do wejścia do środka i skorzystania z tej atrakcyjnej oferty. To prosty i skuteczny sposób, aby znacząco wpłynąć na zainteresowanie ofertą oraz aby zwiększyć liczbę klientów odwiedzających dany lokal gastronomiczny, sklep czy punkt usługowy.

Jakie są największe zalety potykaczy?

Do najważniejszych zalet należy z pewnością estetyka tego typu wyrobów. Efektowny wygląd stojaka przyciąga spojrzenia i pomaga stworzyć ciekawą przestrzeń. Dodatkowo bardzo ważne jest, aby również informacje umieszczone na potykaczu były jasne, czytelne i w ciekawy sposób wyeksoponowane – czy to za sprawą kolorystyki czy też ciekawej grafiki. To jednak nie wszystkie korzyści wynikające z wykorzystania tego rozwiązania. Takie stojaki reklamowe są nie tylko atrakcyjne pod względem wizualnym, ale także łatwe w użytkowaniu. Montaż jest wyjątkowo prosty i trwa zaledwie kilka chwil. Wymiana grafiki nie wymaga użycia żadnych narzędzi, ani posiadania żadnych specjalistycznych umiejętności. Sam stojak jest dobrze widoczny, ale zajmuje bardzo mało miejsca. Zachowuje również dużą stabilność, dlatego nie wywraca się.

Potykacz to prosty sposób na stworzenie przestrzeni reklamowej, którą można przygotować w kilka minut, dodatkowo można ją również samemu dowolnie modyfikować, usuwać informacje bądź je dodawać. Zakup tego typu stojaków nie jest również dużą inwestycją, zwłaszcza jeśli uwzględni się efekt wizualny, osiągany dzięki takiej formie prezentacji. Zalety przekładają się na dużą popularność tego typu stojaków, które można bardzo często zauważyć na naszych ulicach. To rozwiązanie na pewno znacząco wpływa na ilość odwiedzających dany lokal klientów „z ulicy” – przechodniów, którzy zachęceni tak interesującą formą reklamy zdecydują się wejść do środka i skorzystać z oferty.

Systemy wystawiennicze Potykacze reklamowe