Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na na zaprezentowanie swojej firmy poprzez wykorzystanie tego materiału marketingowego. Ubrania reklamowe to ubrania i akcesoria z logo, hasłem reklamowym czy danymi teleadresowymi. Wykorzystujemy je w trakcie prowadzonych działań marketingowych, ale równie często noszą je pracownicy różnych branż. Stanowią bowiem codzienny strój służbowy wielu osób. Często bowiem firmy dbające o wizerunek zaopatrują swoich pracowników w jednakową odzież czy dodatki z logo i nazwą firmy. Wpływają one pozytywnie na ogólny odbiór pracowników takiej firmy. Pracownicy, zwłaszcza ci, którzy mają kontakt z kontrahentami, mają duży wpływ na reputację firmy. Na to jak jest ona postrzegana na rynku, zarówno wśród klientów, jak i kontrahentów. Opinia o firmie w dużej mierze zależy od prezencji jej pracowników. Należy wliczać w nią zarówno zachowanie i kulturę osobistą, jak i wygląd zewnętrzny. Zadbany pracownik może okazać się zachętą do zawierania z firmą transakcji. Dlatego też bardzo często przedsiębiorstwa, w których liczy się wizerunek pracowników, inwestują w odzież, która jest odpowiednia dla pełnionej przez pracownika funkcji. Taka odzież zazwyczaj zawiera logo czy wizerunek maskotki firmy. Kurtki, koszule, koszulki reklamowe, polo, t-shirty, bluzy czy polary to elementy garderoby, które najczęściej opatrzone są logiem firmy. Tego typu odzież zazwyczaj jest dość skromna i oprócz dodatku pozwalającego na rozpoznanie firmy nie wyróżnia się żadnymi fikuśnymi wzorami czy falbanami.
Wśród najbardziej popularnych elementów odzieży reklamowej wymienić należy t-shirty, koszulki polo, kurtki, polary, bluzy, koszule, apaszki czy czapeczki. Wszystkie ubrania wykonane są z najwyższej jakości materiałów, są bardzo estetycznie wykonane. Dodatkowo odzież dostępna jest w szerokiej gamie rozmiarów, wzorów i kolorów. Każdy klient móże wybrać coś odpowiedniego dla swojej firmy, co będzie współgrało z wizerunkiem firmy. Do wyboru są także różne rodzaje zdobień. Są one stosowane i dobierane w zależności od konkretnego produktu i potrzeb danej firmy. Nazwa i logo może być bowiem wyhaftowane, wprasowane bądź nadrukowane, wszystko najwyższej jakości.